Davant la pregunta del Compromís per Gilet, en el ple del dijous 15 de novembre de 2018, sobre com es trobava les negociacions amb les operadores de telefonia mòbil per a solucionar la falta de cobertura en les zones del nostre municipi on aquesta no arriba:

El Sr. Alcalde ens va a informar que l´equip de govern està treballant en aquest tema i abans de Nadal confien en tenir una solució viable i així poder donar cobertura a les zones afectades.

L’any passat es va col·locar el repetidor de telefonia mòbil en la muntanya de La Rodana de Petrés, es va al fi donar cobertura a La Baronia baixa. Ara ve, en el cas de Gilet, esta cobertura no mes ens arriba al 80% aproximat del nostre terme.

Els perjudicats són les urbanitzacions de muntanya del nostre terme, més o menys afecta a un miler de veïns i que ja porten més de tres anys sense cobertura. Una situació insostenible, que està creant malestar i impotència als afectats del nostre terme.

Des de la publicació que va facilitar el nostre Ajuntament en el diari Llevant el 9 de setembre de 2017, no teníem notícies, fins ara, de com estava la situació d’aquest problema.

Confiem que el nostre Ajuntament, ens informe prompte de la solució viable que s’aconseguisca i para quan es preveu tenir cobertura mòbil en tot nostre termino municipal.

——————————————————————————————————-

Ante la pregunta del Compromiso por Gilet, en el pleno del jueves 15 de noviembre de 2018, sobre cómo se encontraba las negociaciones con las operadoras de telefonía móvil para solucionar la falta de cobertura en las zonas de nuestro municipio donde esta no llega:

El Sr. Alcalde nos va a informar que el equipo de gobierno está trabajando en este tema y antes de Navidad confían en tener una solución viable y así poder dar cobertura a las zonas afectadas.

El año pasado se va colocar el repetidor de telefonía móvil en la montaña de La Rodana de Petrés, por fin se va poder dar cobertura a La Baronía baja. Ahora viene, en el caso de Gilet, esta cobertura solo nos llega al 80% aproximado de nuestro término.

Los perjudicados son las urbanizaciones de montaña de nuestro término, más o menos afecta a un millar de vecinos y que ya llevan más de tres años sin cobertura. Una situación insostenible, que está creando malestar e impotencia a los afectados de nuestro término.

Desde la publicación que facilitó nuestro Ayuntamiento en el diario Levante el 9 de septiembre de 2017, no teníamos noticias, hasta ahora, de cómo estaba la situación de este problema.

Confiamos que nuestro Ayuntamiento, nos informe pronto de la solución viable que se alcance y para cuándo se prevé tener cobertura móvil en todo nuestro termino municipal.